:: Welcome To Doctor Salam ::

‌💐🍃🌿🌸🍃🌾🌼 

علت میگرن: 

رگهای داخل سربیشتر ازحد معمول گشاد می شود وسبب می شود وقتی خون به این رگها میرسد سرعت بیشتری پیدا می کند واین سرعت زیاد خون،سبب می شود شخص احساس نبض در سر داشته باشد.



📌درمان:

1⃣روغن بنفشه پایه کنجد.


طرز مصرف: یک بالش زیر گردن گذاشته به نحوی که سر بیرون ازبالش قرار گیرد.2الی3قطره داخل بینی ریخته به مدت 20دقیقه به همان حالت بماند.


2⃣روغن بنفشه راباکاسنی تازه یاپودرکاسنی خشک مخلوط کند وبه جلوی پیشانی بمالد.


3⃣درصورتی که شبها نمی تواند بخوابد ازداروی صفرا براستفاده کند(ازمطب استاد درقم تهیه شود) 


4⃣افطار باآب ولرم(قبل ازشام آب ولرم بخورد)


5⃣خضاب کردن


6⃣بستن سرباپیشانی بند

#میگرن

 

1⃣اولین درمان میگرن روغن ‌بنفشه (پایه کنجد) است، اگر روغن‌بنفشه درست تهیه شود درمان بسیار خوب برای بیماری‌های سخت است. ازآنجاکه روغن کنجد خود درمان سردرد است بهتر است از روغن‌بنفشه پایه کنجد برای میگرن استفاده شود.


✅در روایت آمده:«روغن‌مالی روی ابروها با روغن‌بنفشه میگرن را برطرف می‌کند.»


✅در روایت آمده: «(پیامبر (ص)) از روغن‌بنفشه استفاده می‌کردند و می‌فرمودند این بهترین روغن‌هاست ... و روی ابروها روغن‌بنفشه می‌مالیدند برای درمان میگرن.»


2⃣دومین درمان کاسنی و بنفشه است. 

✅امام رضا (ع) می‌فرمایند: «کاسنی درمان هزار بیماری است، نیست هیچ بیماری در بنی‌آدم مگر اینکه کاسنی آن را سرکوب می‌کند و امام فرمودند که برای یکی از خادمان کاسنی بیاورند، آن شخص مبتلا به تب می‌شد، امام امر کرد که کاسنی را بکوبند و آن را روی کاغذ قراردادند و روی کاسنی روغن‌بنفشه ریختند و آن را (کاسنی و روغن‌بنفشه) روی پیشانی او قراردادند سپس امام فرمودند این تب را برطرف می‌کند و برای میگرن مفید است و آن را از بین می‌برد.» 

🔴با توجه به روایت کاسنی جزو درمان‌های عمومی است. در این درمان بهتر است از روغن‌بنفشه پایه زیتون استفاده شود، به‌طورکلی آنچه از روایات به دست آوردیم برای استعمال خارجی بهتر است از روغن‌بنفشه پایه زیتون استفاده شود و برای ریختن داخل بینی از روغن‌بنفشه پایه کنجد استفاده شود.



ادامه مطلب

برچسب ها درمان میگرن علت میگرن میگرن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات ارسال شده


  1. طاها میرویسی: میگرن خیلی بده!!

    درباره ما

    دکترسلام

    نویسندگان

    جستجوگر

    شبکه اجتماعی

    مترجم بیان


    برچسب ها

      علت اضطراب دانستنی پزشکی دانستنی علمی زیبایی پوست زانودرد نفخ شکم غرغر شکم علت نفخ شکم علت غرغر شکم درمان نفخ شکم درمان غرغر شکم علت اروغ زدن علت آروغ زدن درمان آروغ زدن اروغ زدن چیست اروغ آروغ چیست مضرات نوشابه های گازدار مضرات نوشابه های رژیمی مضرات فراوان نوشابه فواید و مضرات نوشابه یبوست همورویید علائم یبوست درمان یبوست درمان همورویید درمان لیزری یبوست درمان خانگی یبوست غده فوق کلیوی غدد فوق کلیوی